Ryhmäliikunta

  • Tunnit

    ÄijäJooga Veny tai Kuole

    ÄijäJooga Veny tai Kuole

    Tunnin aikana tehdään rauhalliseen tahtiin kankeutta kaikottavia liikkeitä, on siellä joskus joku nukahtanutkii!
    Jos oot ettiny ryhmää, missä kynnys osallistuu on matala, ei tarvii osata etukätee mitää ja haluisit venytellä mut itsekseen sitä ei tuu tehtyy, tää on siun tunti!
    Nii, ja tää on äijien oma tunti, naisilta on pääsy kieletty (paitsi ohjaaja)

    BodyBalance

    BodyBalance

    BodyBalancessa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle että mielelle harmonia ja tasapaino.

    BodyCombat

    BodyCombat

    BodyCombat on voimistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Tämä äärimmäisen energinen ohjelma saa inspiraationsa kamppailulajeista ja lainaa liikkeitä Karatesta, Nyrkkeilystä, Taekwondosta, Tai Chistä, Capoeirasta ja Muay Thaista (thainyrkkeily). Tunteja tukee energinen musiikki ja kannustavat ohjaajat. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

    BodyJam

    BodyJam

    BodyJam on hauska treeni jossa pääset vapauttamaan sisäisen tanssijasi. Se on addiktoiva fuusio viimeisimpiä tanssityylejä ja kuumimpia uusia musiikkihittejä sekä soundeja. Treenin tarkoituksena on pitää hauskaa hien virratessa ja kalorien palaessa. Tässä 55-minuutin treenissä ohjaajat opettavat sinut liikkumaan asenteella. Ota kaverisi mukaan ja valtaa tanssilattia kovan treenin avulla.

    BodyPump

    BodyPump

    BodyPump on alkuperäinen Les Millsin tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. BodyPumpissa yhdistuu koreografia, hittimusiikki ja äärimmilleen viety treeni.

    BodyTONE®

    BodyTONE®

    BodyTONE® on kaikille sopiva tunti, jota kuvaavat sanat helppo, tehokas ja hyvä mieli. Musiikki koostuu eri tyylilajien kappaleista ja ne ovat saaneet vaikutteita muista Les Mills -tunneista. Tunti sopii hyvin sekä niille, jotka tulevat ekaa kertaa ryhmäliikuntatunnille, että jo pidempään käyneille.
    Tämä on todellakin tunti, jonka voi sanoa sopivan kaikille! Uusi 45 minuutin formaatti on suunniteltu tehokkaaksi treeniksi, jossa jokainen voi valita liikkeistä itselleen sopivan tason. Jos tunnista haluaa ottaa kaiken irti, saa siellä taatusti hien virtaamaan ja lihakset tutisemaan. Silti tunnin voi tehdä kevyemmin ja keskittymään nauttimaan hyvästä fiiliksestä.
    Uudessa tuntiformaatissa on pyritty maksimoimaan harjoituksen teho suhteessa käytettyyn aikaan. Tuntirakenteen perustana on cross trainingin periaatteet. BodyTONE®-tunnin ensimmäisen puoliskon aikana keskitytään aerobisen kunnon kohottamiseen ja lopputunti tehdään funktionaalisia lihaskuntoliikkeitä, jotka vahvistavat etenkin vatsan, jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

    Notkeempi ruoto

    Notkeempi ruoto

    Liikkuvuus- ja kehonhuoltotunti palautumiseen liikunnasta, työstä tai arjesta yleensäkin. Palautetaan kehoa takaisin sen luonnollisempia asentoja ja liikeratoja monipuolisia välineitä hyödyntäen (kumit, pallot, blokit, rullat tms). Tunti sopii vaivaisille tai vaivattomille, nuorille tai vanhoille, miehille ja naisille. Ihan kaikille ketkä ovat kiinnostuneita kivuttomamman ja hyvinvoivemman kehon liikkuvuustunnista <3

    Pilates

    Pilates

    Tästä harjoituksesta on hyvä aloittaa Pilates, mutta myös jo Pilatesta harjoittaneille löytyy haastetta.

    Pilates-Terapia Selkä

    Pilates-Terapia Selkä

    Pilateksen filosofiaa ja Fysioterapian näkemystä yhdistävä Terapeuttinen tunti selkävaivoihin tai niska-hartia-olkapää-vaivoihin ja niiden ennaltaehkäisyyn. Vastapainona kaikelle nykypäivän istumiselle ja puhelinten/tietokoneiden/tms. räpläämiselle ja niistä koituville ongelmille. Vapautetaan ja vahvistetaan. Keskitytään liikkeisiin ja ”itsehoitoon” näille spesifeille alueille. Tällä tunnilla tarjotaan apua ja ymmärrystä omaan kehoon ja sen ongelmiin/kiputiloihin. Toimii sellaisenaan, osana pilates- tai joogaharjoittelua sekä huoltavana / conditioning tyyppisenä harjoituksena eri urheilulajeille. Aihe vaihtuu ti ja ke välillä päikseen aina n. 6 viikon välein.

    Sh'bam

    Sh'bam

    Sh’Bam yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Se onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi – vaikka et paljoa tanssia osaisikaan.Treeneissä kuulet kuumimmat listahitit, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna ja modernisoituja lattaribiittejä. Sh’Bam on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla, sillä jokainen 45-minuuttinen treeni on elinvoimainen, energinen, uniikki ja monipuolinen.

    The Dance

    The Dance

    Tanssitunti, joka ei jätä kylmäksi! :D

    Erilaisia tanssityylejä yhdistelevä tunti, jossa musa pauhaa, tukka heiluu ja töppöset ei tavota maata! <3  Tunti sopii kaikille, jotka kaipaavat todellista irtiottoa arjesta!

    The Total Boxing

    The Total Boxing

    The Total tuoteperheen jäsen!

    The Total Boxing harjoitus yhdistää:
    •kuntonyrkkeilyn
    •lihaskuntoharjoittelun
    •plyometrisen harjoittelun
    Tunnilla käytetään välineinä säkkejä sekä kehon omaa painoa, toki extramausteita voi olla aina mukana. Meiltä löytyy lainahanskat jos et omista omia.
    Mukaasi tarvitset vain halun liikkua, pidät haasteista ja olet innostunut liikkumaan hauskassa porukassa! Tunti sopii kaikille, kuntotasoon ja -taustaan katsomatta. Ei tarvita siis aiempaa nyrkkeilytaustaa! ..mutta myös lajia harrastaneet saavat tästä loistavan treenin! ;)

    The Total Strength

    The Total Strength

    The Total Strength on tunti joka yhdistää:
    •hiit harjoittelun
    •voimaharjoittelun
    •nopeus&ketteryys
    •plyometrisen harjoittelun
    Tunnilla käytetään monipuolisesti välineinä mm. juoksumattoja, käsipainoja, kahvakuulia, slamballeja(kuntopalloja), tankoja ja kehon painoa.
    Mukaasi tarvitset halun liikkua, pidät haasteista ja olet innostunut liikkumaan hauskassa porukassa! Tunti sopii siis kaikille, kuntotasoon ja -taustaan katsomatta!

    The Total Training

    The Total Training

    The Total Training on tunti, joka yhdistää:
    •intrevalli harjoittelun
    •voimaharjoittelun
    •aerobisen harjoittelun
    •plyometrisen harjoittelun
    Tunnilla käytetään välineinä mm. tankoja, kahvakuulia, kiekkoja, vastuskuminauhoja, köysiä, hyppynaruja, bokseja sekä kehonpainoa.
    Mukaasi tarvitset halun liikkua, pidät haasteista ja olet innostunut liikkumaan hauskassa porukassa! Tunti sopii siis kaikille, kuntotasoon ja -taustaan katsomatta!

    Twerkout 45'

    Twerkout 45'

    Tällä tunnilla pakarat hyllyy ja reidet huutaa hoosiannaa! :D
    Uusi, erilainen ja tanssillinen lähestymistapa kasvattaa kaikkea siun lihaskunnosta itsetuntoon <3
    Tunti saanut vaikutteita Twerk -tanssityylistä. Tunnin rakenne ja -kulku suunniteltu kuitenkin niin, ettei osallistumiseen vaadita minkäänlaista aiempaa kokemusta.
    Avoin ja iloinen mieli riittää!
    (Ja hikipyyhe ;D)

    Voimakas Barre

    Voimakas Barre

    Voimakas Barre tunti pohjautuu tanssijoiden ”conditioning harjoitteluun”. Tunnelmaltaan rauhallinen tunti koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista vahvistavista sekä liikkuvuutta lisäävistä liikkeistä. Voimakas Barre ei vaadi aiempaa harjoittelutaustaa ja sopii näin kaikille.
    Tunti koostuu lämmittelystä ”barre”tangolla, lihaskuntoharjoitteista pystyssä ja lattialla sekä n.10 min. venyttelyosiosta tunnin lopuksi. Voit osallistua tuntiin myös 45-minuuttisena versiona jättämällä lopun venyttelyt pois.
    Voimakas Barre antaa hyvän treenin reisille, pakaroille ja kehon tukilihaksille. Säännöllisen harjoittelun tuloksena:
    – linjakkuutta lihaksiin
    – liikkuvuutta ja vartalon kannattelua
    – ryhtiä

    Voimakas Leidi

    Voimakas Leidi

    Keskivartalon kontrolli on avain hyvään ryhtiin. Voimakas Leidi -tunti keskittyy selän liikkuvuuteen, keskivartalon kannatteluun, asennon hallintaan ja lihastasapainoon. Tunnilla käytetään erilaisia välineitä, jotka auttaa lisäämään liikkuvuutta ja tuo ryhtiä liikkeisiin. Säännöllinen harjoittelu parantaa arjen toimintakykyä ja tuo hyvän olon.

    Voimakas Muokkaus

    Voimakas Muokkaus

    Yksinkertainen lihaskuntotunti, jossa treenataan kehoa kokonaisuutena. Kaikki päälihasryhmät käydään läpi käyttäen painoja sekä oman kehon kuormaa.

    Alussa lyhyt ja helppo lämmittelyosio, joska jälkeen yksinkertaiset lihaskuntoliikkeet ja monipuoliset toiminnalliset liikkeet vuorottelevat. Lopussa rauhallinen venyttely- ja rentoutustuokio.

    Voimakas -tunnille jokainen voi tulla omista lähtökohdistaan; treenailemaan rauhallisemmin tai puristamaan tehot irti. Monipuolisuutensa ansiosta treeni toimii kuitenkin aina. Tsemppaamaan auttaa myös aina uusi musa!

    Tunnin tavoitteena on voimakas keho :) Säännöllisen harjoittelun tulos:

    • lisää muotoa lihaksiin
    • parantunut hapenottokyky
    • kohentunut ryhti
    • aktivoituneet lihasketjut
    • parempi tasapaino
    • kiinteämpi kehon koostumus

    Voimakas Syke

    Voimakas Syke

    Cardiota vai lihaskuntoa? Tämä treeni hoitelee molemmat alle tunnissa! Tällä tunnilla vuorottelevat yksinkertaiset sykkeennostobiisit ja lihaskuntoliikkeet.
    Tunnilla treenataan kaikki päälihasryhmät. Välineinä käytetään Step-lautaa, painoja sekä oman kehon kuormaa. Sytykkeenä aina uusin musa retromaustein! Lopussa rauhalliset venyttelyt.
    Voimakas Syke -tunnille jokainen voi tulla omista lähtökohdistaan; treenailemaan rauhallisemmin tai puristamaan tehot irti. Monipuolisuutensa ansiosta treeni on kuitenkin aina tehokas.
    Säännöllisen harjoittelun tulos:
    -parantunut aerobinen kunto
    -lisää muotoa lihaksiin
    -kiinteämpi kehon koostumus

    Voimakas Vatsa + Piukeet Pakarat

    Voimakas Vatsa + Piukeet Pakarat

    Tämä Voimakas-perheeseen kuuluva jokanaisen ja -miehen tunti on vatsa- ja pakaralihaksia muokkaava, tehokas lihaskuntotreeni.
    Tunti etenee rauhallisesti ja on hypytön. Matalatempoiset sykkeennosto-osiot ovat mahdollisia, ei kuitenkaan pakollisia ;)
    Alussa lyhyt ja helppo lämmittelyosio, jonka jälkeen yksinkertaiset pakara- ja vatsaliikkeet vuorottelevat. Lopussa pitkä ja rentouttava venyttelytuokio.
    Säännöllisen harjoittelun tulos:
    •voimaa vatsalihaksiin
    •muotoa pakaroihin
    •parempi ryhti

  • Tilat ja varustelut

    200 m2 ja huikeat vajaa 6m kattokorkeutta omaava salimme mahduttaa 30-50 henkilöä ryhmäliikkumaan persoonallisessa miljöössä.

    Olemme panostaneet omalaatuisen viihdyttäviin puitteisiin sekä viimeisimpiin ryhmäliikuntavälineisiin. Välineistöstämme löytyy mm uusimmat LesMills Smart Bar -tangot ja -painot, jotka parantavat lihaskuntotuntien tehokkuutta ja käyttömukavuutta ergonomisuudellaan.

    Äänentoisto ja valotekniikka on meille myös erityisen tärkeää, onhan musiikki ja valot meille ryhmäliikuntatuntiemme yksi olennaisista osista. Tästä syystä välineistömme on alan ammattilaisten meille räätälöimä. Tästä kiitos kuuluu Gaia Musicille!

  • Tuntiohjaajat

    Aino Rahkonen

    Jenna Brisk

    Juuso Halme

    Miia Nokelainen

    Suvi Korhonen

    Terhi Raipoaho

    Toni Muukkonen

    Noora Kähkönen

    Sini Suikkanen

    Roosa Marttinen

    Annika Hautamaa

  • Galleria