Tankotanssi Akrobatia > Tuntikuvaukset

Pole 1

Soveltuu hyvin aloittelijoille. Tunnilla harjoitellaan tankotanssin perusliikkeitä ja pyörähdyksiä. Pääset myös harjoittelemaan ensimmäisiä inversioliikkeitä (pää alaspäin). Kun Pole 1-tason liikkeet alkavat sujua vaivatta, niin voit siirtyä seuraavalle tasolle.

Pole 2

Tunnilla harjoitellaan tankotekniikkaa, liikkeiden yhdistämistä, voimaa sekä kehitetään vartalon liikkuvuutta. Tämän lisäksi tutustutaan pyörivään spinny-tankoon. Olethan käynyt vähintään kolmella Pole 1-tason tunnilla ennen kakkostasoa. Liikevaatimuksina Pole 2-tasolle on invertin hallinta, sekä sujuvat peruspyörähdykset.

Pole 2/3  60′ & 75′

Tankotunti 2- ja 3-tasojen välissä! Tunnilla harjoitellaan vaativampia tankoliikkeitä, liikkeiden yhdistelmiä sekä pyörähdyksiä. Osa tunnista tehdään pyörivän spinny- tangon kanssa. Tämä tunti soveltuu parhaiten, mikäli olet käynyt jo jonkun aikaa Pole 2-tason tunnilla, mutta koet Pole 3-tason tunnit vielä liian haastavaksi. Tule kasvattamaan liikepankkiasi, hankkimaan varmuutta tekniseen osaamiseesi, sekä kehittämään lihaskuntoasi eteenpäin.

Rengastrapetsi Alkeet

Rengastrapetsi on suuri renkaanmuotoinen trapetsi, jonka avulla voidaan tehdä koko kehoa vahvistavaa treeniä. Tämä tunti onkin uusi hauska tapa kehittää kuntoa ja vahvistaa lihaksia monipuolisesti. Laji vahvistaa erityisesti keskivartalon sekä käsivarsien lihaksia. Täällä opit uutta ja aivan varmasti koet onnistumisen elämyksiä, saatat jopa päästä muutaman riemun kiljahduksen. Rohkeasti kokeilemaan! Varusteet: Pitkähihainen paita ja polvitaipeen yli ulottuvat housut. Hyvä varata mukaan juomapullo ja hikipyyhe.

Rengastrapetsi Jatko

Olethan käynyt Rengastrapetsi Alkeet tunnilla ennen tälle tunnille osallistumista. Tällä tunnilla keskitytään tarkemmin liikkeiden hiomiseen ja yhdistelyyn, oikea-oppiseen tekniikkaan sekä kauniisin linjoihin. Tämä tunti onkin uusi hauska tapa kehittää kuntoa ja vahvistaa lihaksia monipuolisesti. Laji vahvistaa erityisesti keskivartalon sekä käsivarsien lihaksia. Täällä opit uutta ja aivan varmasti koet onnistumisen elämyksiä, saatat jopa päästä muutaman riemun kiljahduksen. Rohkeasti kokeilemaan! Varusteet: Pitkähihainen paita ja polvitaipeen yli ulottuvat housut. Hyvä varata mukaan juomapullo ja hikipyyhe.

Silkit Alkeet

Eli ilma-akrobatiaa kahdella katosta roikkuvan liinan avulla. Tämä tunti sopii sinulle vaikka et olisi koskaan liikuntaa tai akrobatiaa harrastunut. Tunnilla tutustutaan turvalliseen harjoitteluun kankailla, niiden käyttämistä osana treeniä ja harjoitellaan solmimisia sekä helppoja perusliikkeitä. Varustus: Pitkähihainen paita/t-paita, polvitaipeen yli ulottuvat housut. Ei koruja tai muita teräviä asusteita.

Silkit Jatko 75′

Olethan käynyt Silkit Alkeet tunnilla ennen tälle tunnille osallistumista. Tällä tunnilla keskitytään tarkemmin liikkeiden hiomiseen ja yhdistelyyn, oikea-oppiseen tekniikkaan sekä kauniisin linjoihin. Ilma-akrobatiaa kahdella katosta roikkuvan liinan avulla. Tämä tunti sopii sinulle, vaikka et olisi koskaan liikuntaa tai akrobatiaa harrastunut. Tunnilla tutustutaan turvalliseen harjoitteluun kankailla, niiden käyttämistä osana treeniä ja harjoitellaan solmimisia sekä helppoja perusliikkeitä. Varustus: Pitkähihainen paita/t-paita, polvitaipeen yli ulottuvat housut. Ei koruja tai muita teräviä asusteita.

Silkit + Hammock Alkeet

Ilma-akrobatiaa kahdella katosta roikkuvan liinan tai yhtenäisen katosta roikkuvan Hammock lenkin avulla. Tämä tunti sopii sinulle vaikka et olisi koskaan liikuntaa tai akrobatiaa harrastunut. Tunnilla tutustutaan turvalliseen harjoitteluun kankailla, niiden käyttämistä osana treeniä ja harjoitellaan solmimisia sekä helppoja perusliikkeitä. Varustus: Pitkähihainen paita/t-paita, polvitaipeen yli ulottuvat housut. Ei koruja tai muita teräviä asusteita.

Akrobatia Voima + Strecth 75′

Tunnilla kehitetään voimaa sekä liikkuvuutta. Sopii kaikille akrobatiaa harrastaville voiman sekä liikkuvuden lisäämiseen. Tällä tunnilla tehdään erilaisia voimaharjoituksia vahvistamaan grippiotetta, ranteita, ylä- sekä keskivartaloa. Edetään aina käsilläseisontaharjoituksiin asti.