Ryhmäliikunta > Tuntikuvaukset

Les Mills BodyPump

BodyPump on alkuperäinen Les Millsin tangolla ja painoilla tehtävä harjoitus. Yksi nopeimmista keinoista pistää koko keho kuntoon, koska se haastaa tärkeimmät lihasryhmät intensiiviseen treeniin kyykkyjen, työntöjen, nostojen ja kääntöjen avulla. BodyPumpissa yhdistuu koreografia, hittimusiikki ja äärimmilleen viety treeni.

Les Mills BodyCombat

BodyCombat on voimistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Tämä äärimmäisen energinen ohjelma saa inspiraationsa kamppailulajeista ja lainaa liikkeitä Karatesta, Nyrkkeilystä, Taekwondosta, Tai Chistä, Capoeirasta ja Muay Thaista (thainyrkkeily). Tunteja tukee energinen musiikki ja kannustavat ohjaajat. Isket, lyöt, potkit ja teet kata-liikkeitä polttaen samalla hurjan määrän kaloreita treenatessasi kohti erinomaista kuntoa.

Les Mills BodyJam

BodyJam on hauska treeni, jossa pääset vapauttamaan sisäisen tanssijasi. Se on addiktoiva fuusio viimeisimpiä tanssityylejä ja kuumimpia uusia musiikkihittejä sekä soundeja. Treenin tarkoituksena on pitää hauskaa hien virratessa ja kalorien palaessa. Tässä 55-minuutin treenissä ohjaajat opettavat sinut liikkumaan asenteella. Ota kaverisi mukaan ja valtaa tanssilattia kovan treenin avulla.

Les Mills Sh’Bam

Sh’Bam yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Se onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi – vaikka et paljoa tanssia osaisikaan. Treeneissä kuulet kuumimmat listahitit, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna ja modernisoituja lattaribiittejä. Sh’Bam on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla, sillä jokainen 45-minuuttinen treeni on elinvoimainen, energinen, uniikki ja monipuolinen.

Les Mills BodyBalance

BodyBalancessa yhdistyvät jouhevasti Jooga, Tai Chi ja Pilates. Se tekee kehostasi joustavamman ja voimakkaamman, mutta myös auttaa sinua keskittymään ja rauhoittumaan. Hallittu hengitystekniikka, keskittyminen ja harkitut, ohjatut liikesarjat, liikkeet ja asennot yhdessä musiikin kanssa luovat holistisen harjoituksen, jonka päämääränä on luoda sekä keholle, että mielelle harmonia ja tasapaino.

Les Mills BodyStep

BodyStep on energisoiva askeltreeni, jonka avulla varmasti pääset eroon stressistä. Korkeudeltaan säädettävän steppilaudan ja yksinkertaisten liikkeiden toistolla motivoidut hyvän musiikin ja kannustavien ohjaajien kanssa. Tämä kuntotreeni pakottaa rasvanpolton ylikierroksille ja lihaksiston koville – kasvata kuntoa kehosi ohella.

Les Mills BodyVive

BodyVive on kaikille sopiva tunti, jota kuvaavat sanat helppo, tehokas ja hyvä mieli. Musiikki koostuu eri tyylilajien kappaleista ja ne ovat saaneet vaikutteita muista Les Mills -tunneista. Tunti sopii hyvin sekä niille, jotka tulevat ekaa kertaa ryhmäliikuntatunnille, että jo pidempään käyneille. Tämä on todellakin tunti, jonka voi sanoa sopivan kaikille! Uusi 45 minuutin formaatti on suunniteltu tehokkaaksi treeniksi, jossa jokainen voi valita liikkeistä itselleen sopivan tason. Jos tunnista haluaa ottaa kaiken irti, saa siellä taatusti hien virtaamaan ja lihakset tutisemaan. Silti tunnin voi tehdä kevyemmin ja keskittymään nauttimaan hyvästä fiiliksestä. Uudessa tuntiformaatissa on pyritty maksimoimaan harjoituksen teho suhteessa käytettyyn aikaan. Tuntirakenteen perustana on cross trainingin periaatteet. BodyVive-tunnin ensimmäisen puoliskon aikana keskitytään aerobisen kunnon kohottamiseen ja lopputunti tehdään funktionaalisia lihaskuntoliikkeitä, jotka vahvistavat etenkin vatsan, jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

Les Mills GRIT Strenght

GRIT STRENGTH on intensiivinen tehotreeni, jossa yhdistetään painot, tanko ja penkki huippumusiikin kanssa. Täydellinen treeni vartalon lihasmassan kasvattamiseen ja kehon kunnossapitoon. Huippukuntoinen keho nopeasti.

Les Mills GRIT Cardio

GRIT CARDIO on kehitetty polttamaan kaloreita, sekä tehostamaan urheilullista kyvykkyyttä ja tehokkuutta hyvin nopeasti. Siinä yhdistyy tehokkaat cardio-liikkeet toiminnallisiin ylä- ja alakropan liikkeisiin. Ylivoimainen tehotreeni yleiskunnolle.

Les Mills CXWorx

Jos etsit nopeaa ja tehokasta treeniohjelmaa, niin CXWorx on kuin luotu sinulle. Keskivartaloon keskittyvä CXWorx treenaa täydellisesti lihaksia jotka yhdistävät kehosi ylä- ja alaosan. Se on ihanteelinen treeni vatsalle ja pakaroille, samalla kehittäen kehon toiminnallista voimaa. Se auttaa sinua juoksemaan nopeammin, pelaamaan kovemmin ja tulemaan vahvemmaksi. Se auttaa myös ehkäisemään vaurioita ja vammoja. Koulutetut ohjaajat opettavat sinulle harjoituksen taustalla olevat periaatteet ja samalla motivoivat sinut harjoitukseen, joka haastaa sinut nousemaan uudelle tasolle. (Ei lukkarissa toistaiseksi)

Piloxing

Piloxing on uusi kuuma laji suoraan Hollywoodista. Se yhdistää Pilateksen kuntonyrkkeilyyn, ja näistä muodostuukin omaperäinen treeni, joka muokkaa lihaksia, voimistaa keskivartalon kannattajalihaksia ja polttaa hurjan määrän kaloreita. Piloxing on hauskaa ja haastavaa jokaiselle ikään ja kuntoon katsomatta. Piloxing yhdistää nyrkkeilyn voiman, nopeuden ja ketteryyden Pilateksen kehonmuokkaukseen ja jäntevyyteen. Lisää tähän vielä hauskuus ja seksikkäät tanssiliikkeet, niin tiedät mitä Piloxing on.

Barre

Tämä tunti yhdistelee baletti-, pilates-, voima- ja liikkuvuus harjoittelua balettitankoa apuna käyttäen. Oletko valmis panostamaan hyvään ryhtiin, kauniisiin linjauksiin, hengitykseen sekä oikea-oppiseen tukilihasharjoitteluun. Intensiivinen harjoitusmenetelmä muokkaamaan koko kehoa. Barre-harjoittelu on tällä hetkellä NYC:n ja Hollywoodin kuumimpia treenaustrendejä. Tunti sopii kaikille.

Zumba

Zumba on fitness-tanssitunti, joka polttaa kaloreita tehokkaasti. Zumba on tehokas, hauska ja mukaansatempaava laji, ja sen tärkein ajatus on yhdistää liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Se hoitaa kehoa ja pitää mielen virkeänä! Treeneissä lattaribiitit ja kansainväliset rytmit vievät arjen huolet mennessään. Treenaat merenguen, salsan, reggaetonin, cumbian, quebraditan, calypson ja hip hopin tahtiin.

VatsaPeppu

Tunnilla tehdään lyhyt lämmittelysarja, jonka jälkeen keskitytään vahvistamaan ja muokkaamaan jalkojen, lantion ja vatsan alueen lihaksia monipuolisilla lihaskuntoharjoitteilla. Jumppaa tehdään pystyssä ja lattialla, liikkeet ovat yksinkertaisia ja tehokkaita. Tunti päättyy rentouttavaan loppuvenyttelyyn. Tämä jumppa sopii kaikille!

Kahvakuula

Girya, eli kahvakuula (eng. kettlebell) on monipuoliseen vastusharjoitteluun tarkoitettu väline. Aloittaminen ei vaadi aiempaa harrastuspohjaa. Kuulia on laajalta skaalalta eri kokoja. Kahvakuula sopii erinomaisesti koko kehon liikkeisiin, kuten heilautukseen, tempaukseen ja rinnallevetoon ja -työntöön, samaiset liikkeet ovat tuttuja painonnostosta. Kahvakuulasta tekee erinomaisen se, että liikkeet ovat huomattavasti helpommin opeteltavissa kuin tangolla tehtävät vastaavat liikesarjat. Tästä syystä kahvakuulailua kutsutaankin ”koko kansan painonnostoksi”.

Rasvanpoltto Circuit

Tämä on tunti, jossa ei veivata ryppy otsassa. :D Kiertoharjoittelutunti vaihtuvilla liikkeillä päälihasryhmiä, sekä hengitys- ja verenkiertoelimistöä kuormittaen. Hitoksee hauskassa seurassa!!!

KesäCircuit

Oma keho on toiminnallisen harjoitteen ainoa välttämätön väline. Tunnilla voidaan käyttää harjoitteen apuna esim. kahvakuulia, levypainoja ja trx-liinoja. Toiminnallinen harjoittelu on mielekäs ja tehokas tapa kuormittaa monipuolisesti kehoa. Tunti soveltuu ihan kaikille!
Treeni voidaan tehdä myös ulkona ;)

Porrastreeni

Loisto treeni, jossa takuulla pääset haastamaan itseäsi! Lihaskestävyyttä, ketteryyttä, nopeutta. Takuuvarma paketti koko kropan treeniksi. Tule testaamaan ja ihastu ;) Rappustreeni vedetään Valtionhotellin takaa löytyvillä rappusilla!!

BootCamp

Bootcamp eli toiminnallinen harjoittelu tarkoittaa oman kehon treenaamista ja tehostamista erilaisin keinoin, harjoituksin ja apuvälinein, jotta se toimii paremmin arkielämässä tai vaikkapa kilpailusuorituksisssa. Toiminnallisen harjoittelun vaikutukset näkyvätkin arkielämässä parempana lihastasapainona ja kehon kokonaisuuden huippuvireessä. Ryhmäliikuntamuotona voidaan puhua tunnista, jonka sisältö on pääasiassa kehon kokonaisvaltaisesti haastavissa harjoitteissa, lihaskunnon lisäksi haastat myös vaikkapa tasapainoa ja kehon motoriikkaa.